2011. május 22., vasárnap

Neszeszer /tutorial/

Végre kipróbáltam a neszeszer varrást. Találtam egy tuti leírást, ami jól bemutatta a cipzár bevarrást amitől a legjobban tartottam. Ez készült:



Régebben gyártottam egy czazy rózsát aminek csináltam egy párt és a bemutatón felbuzdulva nekifogtam.


Szendvicset csináltam: belső + flíz + rózsa, ezeket összegombostűztem. A színén rávarrtam a cipzárat, gondosan ügyelve, hogy a megfelelő oldala kerüljön az anyag felé.



Ezután a színére fordítottam és letűztem. Persze a gép talpát lecseréltem cipzárvarró talpra.



Amikor a cipzár a helyén volt, visszáján levarrtam az oldalakat és egy foggantyút is varrtam neki.
Hogy legyen egy kis talpa, az alján 5 cm-t összevarrtam és a csücsköt kivágtam.


A cipzár bevarrása egész jól ment, de a vége nem lett tökéletes. Na de se baj, gyakorlás teszi a mestert!

Tudom, hogy a profik ennél sokkal szebbeket készítenek, viszont én szívből készítettem és adtam ajándékba borga-nak. 

Köszi a látogatást!

€dit

7 megjegyzés:

Varga Györgyi írta...

Nagyon helyes lett! Első kísérletnek pedig egészen kiváló :O)

Borga írta...

Én pedig nagy örömmel fogadtam!:) És azóta is használom.

F.Gina írta...

Szép lett, csak nem látom, hogy mit csinálsz belül a szabad szélekkel ? Nem béleled ki ?

Editfolt írta...

A szabad széleket nagyon apró cikk-cakk-al beszegtem. Nem béleltem ki külön. Azt még nekem tanulni kell. A sárga anyagot szántam bélésnek. Most nézegetek egy táska szabásmintát amit bélelni kell, de nem túl világos a rajz alapján. Legalább is nekem. De előbb, utóbb rájövök!

Medora írta...

Biztos vagyok, hogy azzal is elboldogulsz majd. Nagyon megy ez neked!

Shari írta...

A very lovely bag - a good tutorial!

Unknown írta...

Nagyon szép lett, köszönöm a leíràst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...