2011. március 9., szerda

Papírra varrás /tutorial/

Jól hangzik és már éppen itt volt az idő kipróbálni. Már nagyon sok mintát gyűjtöttem, de persze pont ami kellene azt nem találtam. "Magad uram, ha szolgád nincs" alapon szerkesztettem saját mintát. 

Betűket szeretnék varrni, tehát nekiláttam rajzolni.



15 x 15 cm-es blokkotat terveztem, és ebbe bele a betűket. Aztán sütőpapírra átmásoltam őket.


Elkezdtem sorban rávarrogatni a megfelelő színű anyagdarabokat. Mindig színével össze felé fordítva illesztettem a megfelelő színű és méretű anyagot az előző darabhoz  és a visszáján a vonalak alapján hozzávarrom. Nem túl bonyolult, de figyelni kell, mert volt olyan először, hogy kihajtva nem fedte a rajzot a szín. Mivel van a mintában sok ferde varrás is, ezért meg kell forgatni először, / legalább is nekem/  hogy biztos elég-e a választott anyag és biztos jól állítottam-e be?



Szülinapomra kaptam egy klassz kis vasalót és egy mini vasalódeszkát. Az utóbbit a férjem a régiből kreálta, mert már nagyon untam, hogy a nagy vasalódeszka állandó dísze lett az ebédlőnek. Ezt meg csak előkapom a szekrényből vasalóval együtt és vissza is dugom ha készen vagyok.


Mivel itt is minden varráskor vasalni kell, állandó készenlét van.



Amikor kész a blokk, körbevágom és a hátuljáról lefejtem a papírt.


Tetszik ez a technika nekem! Elég hamar bele lehet jönni.



Folytatása következik ha minden anyagot beszereztem hozzá.

Szép napot mindenkinek: 

 €dit

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...