2011. május 2., hétfő

Ajándék az élet!

A múlt hétvégén megkaptam az ajándékom Györgyitől, amit ezúton is köszönök!


Már láthattátok ezt a képet nála félkész állapotban. Imádom a lilát, amit a blogomat olvasva persze Ő is tudott. A falam pedig ahova szánom /szánja/ a képet narancssárga. Ezt is valószínű említettem mert tudta. Nekem nagyon tetszik és most látom igazán mennyit kell még tanulnom, hogy én is ilyen gyönyörűségeket tudjak készíteni. Mindjárt meg is bombáztam Őt egy sor kérdéssel, amikre meg is kaptam a válaszokat. Így tudásom hiányos részei is pótolva lettek.


Legjobban ilyen szépen tűzni szeretnék megtanulni. 

Még mindig várom a kommenteket az egy "Ünnep margójára" című bejegyzéshez. A határidő csütörtök éjfél. 
Szép napot mindenkinek!

€dit

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...