2012. január 5., csütörtök

Bújtatott cipzár

Ezeket a blokkokat már korábban láthattátok, de csak most jutottam el a varrásához. :) Egy párnahuzatot készítettem bújtatott cipzárral.
Adott ugye az elő és hátlap és egy cippzár ami jelen esetben nem méteres /mert nem volt olyan színem/, de az is lehetne.



A két anyagot színével összefordítva összevarrom. A képen jelölt fekete szakaszon sűrű öltéshosszal és a cipzár felöli oldalon elvarrva, majd a piros szakaszon dupla öltéshosszal dolgoztam. A másik végén szintén ugyan így.



Ezután a varrást szétvasaltam.


A visszájára a cipzárat rá erősítettem, úgy hogy a közepe lehetőleg a varráshoz essen. 


Majd bevarrtam a cipzárat egy sima hosszanti varrással.


A színén a nagyobb öltéshosszú szakaszon szétvágtam a szálakat.


Ezután körbevarrtam a párna másik három oldalát. A sarkokat lecsippentettem.


Az alja így néz ki. A cipzár elbújik az anyag alatt. Jobb lenne olyan cipzár aminek kisebb a kocsija. Ilyen sajnos nálunk nem kapható :)

Ne feledjétek, aki még nem tette meg, a szülinapi játékra 20-ig lehet jelentkezni ITT!!


9 megjegyzés:

Tigrislilijom írta...

Nahát! Még nem jutott eszembe hogy így varrjak be cipzárt :-) pedig nagyon jó ötlet (persze ha az anyag is alkalmas hozzá). Köszönöm a tippet :-)))

Ábrahámné Éva írta...

Nagyon jó ötlet!
Soha nem hallottam még ezt a megoldást ,nagyon köszönöm hogy meg osztottad velünk.

Denise :) írta...

Szép munka a cipzár. Én általában csak hogy párnám támogatja a kiterjesztett szárnyak, a könnyebb szerelmére! A blokkok használt nagyok is - szép színek!

Kaccat írta...

Nagyon klassz a párna, nagyon tetszenek a színei!
Még nekem sem jutott eszembe így bevarrni, de tényleg nagyon jó ötlet!
Én általában a díszpárnán a hátulja közepére teszem a cippzárt, úgy hogy rálóg egy kis anyagfül. Egy kész díszpárnahuzatról lestem el, és rájöttem, hogy mennyivel egyszerűbb így :D

Judee írta...

Thanks for showing how you did this.

Carla írta...

I love the colors, style, and design of your cushion!

M-R Charbonneau írta...

Edit, your pillow is lovely! Great colours!

Laura írta...

Looks great!

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon tetszik ez a párna! A színei! Csodásak!
Köszönöm kedves szavaid! Mosolygok ám én azért! Csak most egy kicsit sok volt az év vége és nekem az év eleje is! Szépen kisimulok és a lovak közé csapok, mert rengeteg tervem van, amit mihamarabb szeretnék megvalósítani!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...