2011. március 29., kedd

Rococo himzés

Megint láttam valami újat, ami persze elvarázsolt.
Több foltos lány blogján láttam, hogy ötvözi a foltvarrást valami számomra ismeretlen gyönyörű hímzéssel. Bozsomati beavatott a rejtelmekbe. Íme, kipróbáltam:



Először a fonalakat teszteltem. Nekem a 6 vagy 4 szálas osztott hímzővel a legszebb. A gyöngyfonal hamar becsavarodik és vékony. Kb: 25 éve hímeztem utoljára, akkor többnyire kalocsai terítőket.
Persze mint mindenben "gyakorlat teszi a mestert". Ezek az első virágaim, nem mind tökéletes, de szerintem már így is nagyon mutatósak.





Nagyon sokat segített az alábbi segédlet: himzésminták

A szárakat és a leveleket még nem varrtam közé, inkább a virágokra koncentráltam.





A következő terítőmbe biztosan belekombinálok valamilyen virágcsokrétát.



Neked, hogy tetszik? Van valami tapasztalatod amit megosztanál velem erről a technikáról?

Jó öltögetést!

€dit

4 megjegyzés:

Jutka írta...

Gyönyörű!!
Ezt én is kipróbálom.

Álomjáró-Bozsomati írta...

Hűűű! Nagyon szépek lettek! Hajrá! Hajrá! Tényleg nagyon szép osztott hímzővel!!!!

Borga írta...

Bár ritkán szoktam kommentelni,nagyon tetszenek a munkáid,és elsők között lettem rendszeres olvasód,ezért szeretném,ha elfogadnál tőlem egy díjat.Sok szeretettel adom,kötelezettségek nélkül.

Ábrahámné Éva írta...

Csodálatos !
Hihetetlen ügyes vagy , mindenben !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...