2012. szeptember 22., szombat

Boleró a hidegebb napokra

Kicsit elkalandoztam a kötés irányába. Anno középiskolás koromban kb. 25 éve :) rengeteget kötöttem. Millió pulóverem, poncsóm, sálam stb volt akkoriban. Imádtam a számolós, csipkés bonyolultabb mintákat. Persze ezt sem, mint ahogy a bicajozást nem lehet elfelejteni. A múlt hétvégén egy molettebb hölgyön / pont mint én :)/ megláttam egy szuper bolerót. Sajnos a mintáját sehol nem leltem, pedig kerestem lázasan, de igazából azt sem tudom kötve volt-e, vagy horgolva :). A nagy kutakodásba Kicsikatónál rátaláltam egy kötött verzióra ami nagyon megtetszett.



Neki is láttam. Én 120 szemre kezdtem / ez kb. 44-es méret/ , 10 cm dupla patent kötéssel, majd a minta: /elég egyszerű/ két szemet simán összekötünk, 2 ráhajtás, majd újra két szemet simán összekötünk. ezt kell ismételni színén, és visszáján egyaránt. Ebből kötöttem 60 sort, majd újra 10 cm patentot. Ezután a két oldalán felszedtem a szemeket + még csaltam egy kicsit, így 66 szemmel kötöttem egy kb. 5 cm es patentot.


Ilyen lett kiterítve. Persze felvéve sokkal nagyobbak a lyukak ha már kifeszül az ember hátán. Sajnos nem volt aki lefotózza felvéve. A két oldalát a patentoknál összekötöttem sima kötéssel.  A kiálló szálacskákat eldugdostam és már kész is!


Remélem el tudjátok képzelni hogyan is néz ki felvéve!

Szép alkotással teli hétvégét mindenkinek!

2 megjegyzés:

KicsiKató írta...

De jó lett!!! (a visszáját én fordítottam kötöttem le a mintánál)

Használd egészséggel!!

LuAnn írta...

Your knitting is beautiful!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...