2011. augusztus 11., csütörtök

Varrás helyett hímzés

Készülök valamire ami még titok, viszont már hozzáláttam. 
Előtérbe került a hímzés, ezt legalább annyira szeretem mint a varrást.



Francia csomókkal, gobelin fonallal  készültek az "illatos" csokrocskák.



Sajnos nem kaptam megfelelő tűt hozzá, ezért Anyukám készletében kellett kutakodni, hogy rátaláljak a megfelelő méretű és vastagságú tűre. Szerintem neki több van mint a rövidáru üzletben.

Persze akartam még venni egy kis lilás madeirát, vagy csipkét, de természetesen az sem volt. Ebben a városban sajnos nem lehet ilyeneket kapni, vagy ennyire nem keresi senki csak Én?????

Remélem neked ki olvasod-e sorokat nincs ilyen gondod!

Örülök, hogy benéztél!

€dit

6 megjegyzés:

Jutka írta...

Nem csak te keresed!
Szeretnék én is szépeket vásárolni itt helyben,de.....
Volt már olyan is, hogy majd nem kilöktek a boltból a kívánságaim végett, pedig csak valami szépet, különlegeset szerettem volna:(

F.Gina írta...

Nagyon szép ! Vegyél sok-sok fehéret nagykerben és fesd meg pl Columbussal :))

Csitri írta...

Nagyon szépek a csokrok, mindig csodálattal nézek arra,aki tud hímezni, ráadásul ilyen különlegeset.

Marcsi írta...

Csodálatosan szép munka!

Juccantó írta...

Szépek a munkáid!

LuAnn írta...

Oh my! Your stitchery is just beautiful! I love it.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...