2011. november 3., csütörtök

Ajándék karácsonyra

Szintén  Hollandiába, karácsonyra készítem ezt a terítőt! Terveim szerint 120 x 120 cm lesz a kész mérete. Az USA-ból kapott egyik Jelly Rolls, és natúr Ikeás anyag került felhasználásra.
Az amcsi anyagok 6,5 cm -es csíkok, ezek mellé a natúr anyagból ugyanekkorákat szabtam és felváltva 2 x 3 db-ot hosszában összevarrtam.



Majd színével összefordítva a széleket is összevarrtam. Korábban már készítettem egy ilyen mintás terítőt próbára, hogy milyen lenne a minta. Itt megnézheted.



Ezután 45 fokos szögben felvagdostam őket és így összesen 36 db négyzetet kaptam.

Variálni kezdtem, de mivel egy színösszeállításból összesen csak 3 db van, ezért rengeteg a variáció. Íme eddig ami a legjobban tetszik, de még lehet, hogy változtatok. Várom az esetleges ötleteket!



Ez ugyan az, csak a másik oldalról!:)

Próbáltam az egyik sarokból kezdeni a sötétekkel és a másik sarokban befejezni a világosakkal.

Hogy tetszik?

Szép hétvégét mindenkinek!

€dit 

6 megjegyzés:

Denise :) írta...

This is lovely!! You do such beautiful work; I enjoy your posts and pictures! :)

erikastyle írta...

Nagyon jó! Már annyiszor neki akartam állni ennek a technikának, de még nem volt rá időm. De ami késik nem múlik! :))) Ügyes vagy! Nekem nagyon tetszik! :)

A Left-Handed Quilter írta...

Very nice! Jelly Rolls are very popular here in the USA. You can make so many different quilts with them. I am glad that you like the ones that I sent you. Your quilt is beautiful! Good job!

Kiwifruit-Shiree írta...

I like indeed, jelly rolls are fun to use!

Doniene írta...

Lovely!! Love the geometry of it!

Blessings

Vivian írta...

Wow! I like this quilt. Thanks for the mini tutorial.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...