2012. június 11., hétfő

Szülinapi party /és egy kis tervezgetés/

Még csak most született és már 20 éves. Ő az én nagyobbik Fiam. Nagyon büszkék vagyunk rá. Mindenre amit eddig elért. Sokkal értékesebb ember Ő most húszévesen, mint Én voltam anno. Több nyelven beszél, kiválóan tanult, több extrém sportot űz, de  úgy döntött, hogy nem áll be a  sorba csak azért, hogy legyen egy diplomája amivel aztán itthon semmire nem megy. Inkább elindult a világ másik oldalára, ahol megbecsülik jobban a tudást mint nálunk, elismerik a kitartó pontos munkát és értékelik azt. Elindult, hogy megtaláljon egy másik utat, melyen fokról-fokra feljebb tud jutni a maga erejéből. Most a szülinapján /jun.7./ éppen a szabadságát tölti itthon, így szuper meglepetéseket szereztünk neki.


Az első meglepi volt a 10 éve legjobb barátnőjének, Naninak a váratlan megjelenése. /Én szerveztem mert kb. 200 km-re lakik tőlünk/


Most sikerült átbeszélniük a fél éve elmaradt  dolgokat.

 8 évig egyesületben úszott, többször átúszta a Balatont, szörfözik, tehát elég nagy a vonzalma a vízhez. Régóta akart búvárkodni tanulni, de mindig elmaradt. Most viszont ahogy Amerikában dolgozott rengeteg olyan helyen voltak a hajóval, ahol lehetett volna búvárkodni. Ezért már kint elhatározta, hogy ha hazajön a szabadság alatt leteszi a vizsgát. Az elméleti részen túl van, jövő héten jön a merülési vizsga.
Tehát a meglepi egy búváros torta volt. 


Kézzel készült, igazi marcipános figurákkal díszítve.


Öröm, ha valakinek a 20. szülinapján még ott lehetnek a nagyszülei is.

Isten éltessen erőben, egészségben sokáig és kívánjuk, hogy váljon valóra az összes álmod, na meg az is amire a gyertya elfújásánál gondoltál! :)

Talán a 21.-et is itthon tudjuk együtt ünnepelni. Jó lenne! :)

És a végére: a juniusi FMQ challeng feladatát már papíron megterveztem, most már csak meg kellene varrni. :)


Nem tudom géppel tudom e majd kivitelezni, de így papíron jól mutat!


8 megjegyzés:

krealady írta...

Jó volt olvasni a soraidat! PONTOSAN ilyen életet kívánok én is a lányomnak! Legyen bátor, ügyes, határozott, egészséges!!! Szívből gratulálok a fiadnak, és kívánom, hogy egy sikeres, boldog életet éljen!
Hát, a megrajzold terveid!!! Húha, én még csak nem is álmodom olyanról, hogy ilyeneket!!! Sok sikert hozzá! Kíváncsian várom az eredményt:)

vatikati írta...

Boldog születésnapot kívánok :)

Ágota-Lencsi Művek írta...

Nagyon Boldog Születésnapot kívánok!:)

Ábrahámné Éva írta...

Ricsinek nagyon boldog szülinapot!
Figyeltem a be jegyzéseit nagyon talpra esett gyerek csak gratulálni tudok büszke lehetsz rá !!!!!!
A tervezésed gyönyörűűűűűűű!
Biztos nagyon szépen fogod meg varrni!

Kaccat írta...

Isten éltesse sokáig!

Danih03 írta...

Your son was one cute baby!! The cake looks amazing! Did you make it? If your June design looks as good on fabric as it does on paper, it will be beautiful:)

GloriArt írta...

:)
Nagyon boldog születésnapot Neki!!!
(ez csak nagyon apró betűvel:majdnem sírtam:)-mostanában ilyen vagyok)

Medora írta...

Boldog szülinapot a nagy óceánjáró-búvárnak! Neked pedig további örömteli alkotást kívánunk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...