2011. február 12., szombat

"Anyagorgia"

Megint elmentem anyagvadászatra a kedvenc boltomba.

Nem is vadászatnak nevezem, mert itt nem vadászni kell az anyagot, hanem inkább "ellökni" azt a sok százat amit most nem veszel meg.

Legszívesebben mindből vennék egy darabot, és itthon berendeznék vele egy gardrobot, így bármikor csak válogatni kellene belőlük.

Van itt mindenféle:

Az előttem lévő vevő bábnak keresett hozzávalókat.
Sokszínű filcből válogathatta ki a megfelelőt és persze mindent, ami szükséges még neki.

Én addig a szememet legeltettem, már a jövőre nézve tervezgettem, hogy miből mit fogok csinálni.

Most egy ajándék terítőnek kerestem megfelelő színeket.

Közben felfedeztem, pl. a háttéranyagokat. Van tengeres, hegyes, füves, felhős, napos, mezős, virágos stb.

Vannak állatos anyagok a vadállattól a kígyókig, bogártól az elefántig.

Van olyan magában mintás anyag amiből 25 ! árnyalat van.

Gyönyörű virágos variációk.

Álarcos, kártyás, focis, pókeres, babás, kockás, pöttyös .... tehát csak fantázia kell és minden megvalósítható.

Természetesen közbélés, flíz, lepedővászon is van.

Mindenkinek ajánlom, nézzen be, legalább 1-szer.

Ez az üzlet ugyan nem egy puccos plázabutik, de 100 ilyennel felér.


Jó varrogatást!

€dit







5 megjegyzés:

Csitri írta...

Kedves Edit! Légyszi áruld el, hogy hol ez a bolt, rendszeres vevőjük lennék!!!
Köszi!
Timi

Editfolt írta...

Szia Timi

Ez a bolt Pesten van, a blog bal oldalán lévő oszlopban a "kedvenc boltom" hivatkozás alatt megtalálod őket. És postáznak is ami remek mivel én elég messze lakom.
Edit

Varga Györgyi írta...

Az ilyen boltok engem is komoly kísértésbe hoznak, ha hagyom :o)

Csitri írta...

Szia Edit!
Bíztam benne, hogy közelebb van ez a bolt, mármint esetleg Szegedhez. Én Kiskunhalason lakom. Már én is vásároltam Cserhegyiéknél, de a boltjukban még nem jártam. Foltvarró blogokban, fórumokon keresgéltem, hátha találok valami jó mégeráru boltot, több helyen is az ő címüket találtam. Nincs mese, meg kell néznem ezt az üzletet :-)
Köszi, további jó varrogatást.
Timi
http://varrogepeskenyerillat.blogspot.com/

Editfolt írta...

Kedves Timi!

Szegeden 1 bolt van amiben találsz némi anyagot. Ez a Bartók tér Centrum felöli sarkánál, egy nem rég nyílt méteráru. Van még kb 8 bolt, de egyikben sincs semmi. A pestieknél a neten rendelés nagyon hasznos.
Szép napot! €dit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...