2011. július 28., csütörtök

Szegélyezés /tutorial/

A múltkorában kincset találtam a neten, /legalább is nekem az volt/ amit meg is osztottam veletek. Az a videó a  láthatatlan öltés elkészítését mutatta be.

Úgy gondoltam megértem és elértem arra a szintre, hogy megpróbáljam a munkáimat szegéllyel befejezni. Eddig mindig a nekem egyszerűbbnek tűnő kifordítós technikát választottam, /valaki azt mondja ez a nehezebb/ de ezúttal nem futamodtam meg. 

A "Magyarország terítőt" letűztem és a hátlap anyagából szegélyt készítettem. 6 cm-es csíkokat vágtam, 4 db-ot , 45 fokban összevarrtam és felénél levasalva kész is volt a hosszú kígyóm.




A terítő színén rávarrtam a szegélyt a vágott oldalával kifelé. Majd a következő eljárással befejeztem a szegély felvarrását a hátoldalon......

És itt jön a bemutató, -ugyan nem gondolnám, hogy én találtam fel a spanyol viaszt, és valójában lehet, hogy ezt a varróiskolákban így tanítják, de én még soha ilyenről videót nem láttam. /pedig megkönnyítette volna az életem/.
Nagyon féltem mindig az ilyen befejezéstől, attól, hogy nagyon látszani fog a cérna a szegélynél, attól, hogy nem sikerül egyenesen megcsinálni, attól, hogy kivarrok a munka színére...stb.

De így, pillanatok alatt végeztem a majdnem 5 méter szegéssel és mondhatom nagyon szép lett!


Jó varrogatást mindenkinek!

€dit

2 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Hogy ez mekkora! Én nem így csináltam, de ez fantasztikus! Ki fogom próbálni!

Csitri írta...

Szia Edit! Láttam, te is jelentkeztél Rita szülinapi játékára. Ezen a linken tudsz csatlakozni a csapathoz: http://groups.google.com/group/szulinapos-levlista Nagyon várunk! Üdv: Timi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...