2013. január 13., vasárnap

Keksztekercs, ahogy én csinálom

Persze nem nagy művészet ilyen gyors sütit készíteni, de melegen ajánlom kezdő háziasszonyoknak, lányoknak, fiúknak, ha egy kis nasira vágynak ami könnyen és gyorsan elkészíthető. nem kell hozzá nagy szaktudás, kevergetni pedig még a gyerekek is tudnak. :)



Hozzávalók: egy csomag /500 g/ darált keksz, amibe belekeverünk 15 dkg darált diót /vagy dejót :)/, 15 dkg porcukrot, 5 dkg kakaót, ízlés szerint rumaromát és annyi meleg fekete kávét hogy összeálljon a tészta. 
Amíg kihűl, elkészítjük a krémet:
10 dkg margarinba /vagy vajba/ belekeverünk 1 cs vaníliás cukrot, 10 dkg porcukrot és 5 dkg kókuszreszeléket.
Ha tészta kihűlt 6 részre osztom és egyenként kb.10 x 20 cm-es téglalapokat nyújtok belőlük egy vizes konyharuhán. 
Megkenem a krémmel, és szorosan feltekerem majd kókuszreszelékbe forgatom. 1-2 órára hűtőbe rakom majd fél cm-es darabokra szeletelem.
Vigyázz: gyorsan elfogy!



3 megjegyzés:

Ábrahámné Éva írta...

Valóban nagyon finom ,én is így készítem!

worldw MOHAMED írta...


Helló mindenki,
A nevem Mr., Rugare Sim. Hollandiában élek, és ma boldog ember vagyok? és azt mondtam magamnak, hogy minden olyan hitelező, aki megment és engem és a családomat a rossz helyzetünkből, minden olyan személyt átirányítok, aki kölcsönt keres neki, boldogságot adott nekem és a családomnak, euróra volt szükségem 300 000,00, hogy kezdjem az egész életemet, mivel egyedülálló apa vagyok 2 gyerekkel, találkoztam ezzel az őszinte és Allah-félő ember kölcsönadóval, aki segít nekem egy 300 000,00 eurós kölcsönnel, ő Allah-félő ember, ha kölcsönre van szüksége és visszafizeti a kölcsönt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vele, mondja meg neki, hogy (Mr. Rugare Sim) utaljon rá. Vegye fel a kapcsolatot Mohamed Careen úrral e-mailben: (arabloanfirmserves@gmail.com)


HITELPÁLYÁZATI INFORMÁCIÓ ŰRLAP
Keresztnév......
Középső név.....
2) Nem: .........
3) Szükséges hitelösszeg: .........
4) Hitel időtartama: .........
5) Ország: .........
6) Lakcím: .........
7) Mobilszám: .........
8) E-mail cím ..........
9) Havi jövedelem: .....................
10) Foglalkozás: ...........................
11) Melyik oldalt kereste itt itt .....................
Köszönöm és üdvözlöm.
E-mail küldése: arabloanfirmserves@gmail.com

United.credit írta...

A nevem Mr. Susan William, Magyarországon élek, és ma boldog nő vagyok, és azt mondtam magamnak, hogy minden hitelező, aki megmenti a családomat szegény helyzetünkből, tanúskodni fogok a világ és az egyetemi hitel mellett (United. Credit411@gmail .com ) jóváhagyta és átutalta nekem a 2500000 kr összegű kölcsönt . A united.credit411@gmail.com a legjobb hiteltársaság a megbízható, megbízható, 1%-os kamatozású hitelhez. szüksége van ma kölcsönre, mindenféle kölcsönt kínálnak, forduljon hozzájuk még ma sürgős kölcsönért a united.credit411@gmail.com címen (UC credit) nem kér fedezetet. Élő bizonyság vagyok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...