2013. január 5., szombat

Szemüvegtok

Elővettem egy régi mintámat, mert kellett SOS egy szemüvegtok. Szépen megtűztem az anyagot, ami 46 x 8 cm, flízzel béleltem és méteres cipzárat varrtam bele. Íme képekben:



ez már a végeredmény! :)


Ez a tűzésminta nagyon megtetszett, és mivel nem valami csajos kellett, virágokat és tollakat nem akartam. Ez  egy.........nézze ki minek akarja :)


Talán a tűzés már jobban megy mint a múltkori szemüvegtoknál.


Méteres cipzárral körbevontam. Ezúttal sem férceltem bele :) a kanyaroknál megvágtam a szélét, hogy kifeküdjön.


Rá a kocsi, bélés /ezt nem fotóztam le :)/ és készen is van.


Mindenkinek Békés, boldog új évet kívánok! 



2 megjegyzés:

Ábrahámné Éva írta...

Nagyon érdekes fazon még ilyen nem is láttam!

BORI írta...

Én már láttam ilyet készen. :)
Kellene ilyen méteres cipzárat vennem...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...