2011. április 19., kedd

A tűzés bibliája

Úgy látszik nem csak én rettegek az utolsó mozzanatól amit tűzésnek nevezünk. Eddig csak nagyon kicsi dolgokon mertem kipróbálni, hogy biztosan ne rontsam el a művet az utolsó pillanatban.
Több kommentből is kiderült, hogy nem egyedül vagyok ezzel a problémámmal.
Találtam egy jó kis helyet ahol kedvünkre gyönyörködhetünk a különböző szebbnél szebb tűzésekben, sőt mindegyikről videót is nézhetünk.
Elneveztem így:  A tűzés bibliája
Ezt nézve nagyon egyszerűnek tűnik megcsinálni.


Persze az sem mindegy az embernek milyen a varrógépe. Mert ez a videóban olyan mintha magától menne.
 Jó lenne megtanulni ilyen szépen tűzni. Össze kellene jönnöm Csokifolt Ágival, hogy egyszer élőben is láthassak ilyen munkát.  Vagy lehet, hogy ilyen kicsi darabokon kellene gyakorolni és előbb-utóbb menne?

Remélem tudtam segíteni ezzel a bejegyzéssel annak aki ugyan abban a cipőben jár mint én!!

Köszi, hogy benéztél hozzám:

€dit

3 megjegyzés:

LuAnn írta...

I think if I lived to be a hundred I couldn't machine quilt like that. I watched the checkerboard and the matrix video. I didn't see any drawn lines on her fabric; she is really good! Thanks for showing us the video!

Varga Györgyi írta...

Leah Day az a kivételes személy, aki hajlandó megosztani a tudását a tűzés folyamatáról, méghozzá "díjmentesen". Én is tőle tanulom a szakma fortélyait :O) Érdemes hozzá gyakran benézni! És ami a legjobb a kezdetektől vezet el a bonyolultabb mintákig. Már lassan 300! különböző tűzésminta elkészítését lehet nála megtanulni! És mindemellett szemtelenül fiatal :O)

Csitri írta...

Én is csodálattal nézem Leah Day munkáit, de a bonyolultabbakhoz még nem mertem hozzáfogni. Eddig csak egy füzetborítót varrtam a rugós talppal, az egész jó lett.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...