2011. március 2., szerda

Hullámszövés /még csak papíron/

Nekem nagyon tetszik ez a technika. A következő kicsit bonyolultabb mintát modelleztem ma papírból. Szeretem a mintákat lerajzolni vagy kivagdosni is akár, mert az éles munkánál sokat segíthet. És persze semmi sem sikerül elsőre /legalább is nekem / ezért mindig van tanúlság a jövőre nézve. Most is az első kicsit "félre ment" a másodiknál viszont tökéletes lett az illesztés.
Íme az első:





Már a második körnél észrevettem, hogy el vagyok csúszva, gyorsan visszabontottam és kezdtem újra. Csak hogy mire minddel készen lettem újra elcsúszott és láthatóan félrement az alaphoz képest.

A következő szövése előtt mindhárom színre húztam egy vonalat ugyan oda. Ez a kép bal oldalán látszik is.
szövés közben figyeltem, hogy a vonal mindig egyben álljon.






Ez már jó lett. Anyag híján egyelőre papírból, de biztosan el fogom készíteni hamarosan.
Köszönet Ginának és Bozsomatinak a jó tanácsokért és az ötletekért!


Jó varrogatást!  



€dit

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...