2011. március 5., szombat

Kínáló tál /tutorial/



Ajándékba készítettem ezt a tálat, kicsit másképpen mint az előzőt.



Ezt, 6 szögre vágtam. A szendvicset a szokásos filcből és két oldalon ragasztós vetexből, na meg a kétszínű anyagból csináltam. /Lásd: gyümölcstál cimkénél/


 Megfordítottam a sorrendet és mielőtt felvágtam, díszítettem.


Mivel ezt most nem 4, hanem 6 oldalán szabtam be, kicsit kisebbre vettem a nyílást, nehogy nagyon öblös legyen.


A nyílásokat összehúztam, körbe cakkoztam és ennyi. Lesz még hozzá egy ugyan ilyen színösszeállítású terítő is. Már készül!

Jó öltögetést!  

€dit

4 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon szép!Ügyes vagy!Régóta szemezek vele én is,de csak mostanában kaptam kétoldalas vetexet.Már "csak" idő kellene.

Editfolt írta...

Én is csak akkor tudok venni ha Pesten járok. Itt nálunk nincsen. Egyébként nagyon egyszerű és mutatós.

LuAnn írta...

Thanks for the tutorial. I saw the photo on your blog before and wondered how you made the bowl. Very cute and would make a nice gift.

Editfolt írta...

Thank you!
Have a nice day!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...