2011. október 27., csütörtök

A végtelen számban variálható blokk

A nemrégiben beszerzett részeg ember lépése sablonnal szabtam ki ma, az egyik amerikai anyag csomagomat. Imádom a színeit, ahogy mind más és mégis mind megy a másikhoz.



















28 mm körkéssel nagyon jól boldogultam. Aztán jöhetett a variálás. Szebbnél szebb minták jöttek ki szinte nem is tudok belőle választani. Kérek mindenkit /blogost és sima olvasót/ szavazzon melyik a legszebb. Imádom a blokkok színeit és az összevisszaságát és rendezettségét egyaránt.
1. 
2.



3. 

4.

5.



6.


7. 


És még számtalan volt amit le sem fényképeztem ezek csak a nekem legjobban tetsző variációk. Van a sablonhoz nagyobb elem és összekötő elem is. Ha szeretnél venni Itt megteheted!
Várom a szavazatokat!

Jó tervezgetést kívánok mindenkinek!

UI: Kész van a titkos projekt is de leghamarabb nov. 6-án mutathatom meg!
Nagyon jó lett!

€dit

11 megjegyzés:

Kaccat írta...

1,3,6 de igazából nem lehet választani ,az a jó ebben a sablonban, hogy ezer variációban használható :D
Én is vettem 28 mm körkést, csak sablont nem, pedig engem az almacsutka izgatott, de akkor még nem volt hozzá körkésem :-(
Izgatottan várom a titkos projektet, mert a részlet nagyon jó volt belőle!

LuAnn írta...

I like number 6 the best and also number 4. I have the drunkard's path template just like you have, but I have never made anything with mine. I love your fabrics. Edit, are you sewing by hand or machine on this project?

Böbe Morzsák írta...

Valamennyi változat jól mutat. Nekem is kedvencen ez a minta. Jó pár éve a kisebb lánykámnak rózsaszín takarót készítettem ezzel a mintával. Haladós, de precíz munkát igényel. Jó varrogatást kívánok!

Captain Richi írta...

Nekem az elsö és a harmadik jön be a legjobban... :D De igazából már a titkos projectre várok... :D

Amy-kreatív írta...

Szia! Nekem a 4 és a 7 tetszik abból, amit megmutattál.Kíváncsi leszek a végeredményre, no és a titkosra is. :)

Denise :) írta...

There are all so cool -- it's hard to pick! I like the 1, 4, and 7 the best. That's the most I'm going to narrow it down!! :)

F.Gina írta...

Nekem a 7-es és a 4-es, de kipróbálnám a 4-esnél, hogy a szélében lévő virágmintásokat megcserélném, a zöldet a pinkbe, a pinket a zöldbe. A 7-esben pedig a középső kör virágosait kitenném a szélére, a pinket a zöldbe, a zöldet a pinkbe. Tényleg szuperül variálható, egészen kedvet kaptam, pedig nem rajongok a részeg emberért :))

GloriArt írta...

Nekem legeslegjobban a 4-es,aztán a 6.és7.:)
Nagyon jó ez a sok variáció!:)

inecsg írta...

1,4,7
Már bánom nagyon, hogy nem vettem ebből a sablonból! de majd tavasszal!!! :-)

Én is várom a titkos projektet!

Ági írta...

Hát igen! Nagyon nehéz a választás. 1, 4, 6 ami nekem most éppen.......
Nagyon örülök, hogy örömöd leled benne :-))
Ági

Sue Wild írta...

As others have said a difficult choice. Great colours though. My favourite is No. 3 because of the secondary arrangement in the block.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...