2011. november 22., kedd

"Bögre szőnyeg"

Fogalmam sincs magyarul hogyan hívják, de nekem nagyon tetszik a google translater fordításában az elnevezés: bögre szőnyeg. Tulajdonképpen semmi másról nincs szó, mint a pohár alátétről.


Holland barátainknak a  terítő mellé, karácsonyi ajándéknak készítettem. Ott náluk nem ritka a napi 8-10 szeri kávézás, szinte óránként fogyasztják. Ezért gondoltam jól jöhet nekik csak úgy asztalra, vagy éppen a számítógép mellé, vagy ahol éppen éri Őket a kávézhatnék!


Tulajdonképpen nevezhetném apró fecnis projeknek is mert a  terítő maradékaiból varrtam. Ők beszélnek egy csomó nyelven, kicsit magyarul  is ezért 3 nyelven hímeztem rá, hogy egészségedre!


Volt még korábbról monofil cérnám. A régi gépem egyáltalán nem szerette, gondoltam kipróbálom az új mit szól hozzá? A tűzést ezzel csináltam. 


Nagyon érdekes lett, a szinén szép plasztikus egyáltalán nem látszik, a hátulja natúr színű.

Szoktatok ilyet varrni?  Ti hogy nevezitek? Mire jó még a monofil cérna?

November 30-ig még lehet jelentkezni a játékra. Itt olvashatod a részleteket!
Várlak Téged is, és meghívhatod ismerőseidet is ha megosztod a facebookon vagy a blogodon a játékot!

4 megjegyzés:

Kati írta...

De jópofa, tetszik:)

Renus művei írta...

Megint nagyon szépeket gyártottál.Egyszerűen csodálod vagyok!

The Nifty Stitcher írta...

Cute little mug rugs Edit and lovely quilting!!!

M-R Charbonneau írta...

Love the mug rugs, Edit! Great FMQ - I love that you did close up photos. Cheers to you too and thanks for linking up to TGIFF!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...