2011. november 1., kedd

Kipróbáltam

A titkos projektem varrásakor nagyon sok "extra" szolgáltatását kipróbáltam a gépemnek.

1. Felső anyag továbbító

Amikor tervezgettem a gép vásárlást sokan ajánlották ezt a gépet mert beépített felső anyag továbbító van rajta. Nos most, amikor a 150 x 210 cm takarót varrtam vastag flízzel bélelve bizony jól jött, hogy szinte magától vitte mindhárom réteget, és nem maradt le egyik sem a másiktól. Felraktam az extra széles talpat /én csak úgy hívom: lánctalpas, persze nincs rajta lánc, csak olyan "mindent visznek" tűnik/ és hátulról egy mozdulattal alá húztam a továbbító + két talpat. inkább képen mutatom.


2. Talpemelő kar /térddel/


Ez az az alkatrész, amit elő se vettem a dobozból, mert gondoltam erre nekem az életben nem lesz szükségem. De amikor a tűzésre került a sor és a takaró nagy része be volt tuszkolva a gép alá, és éppen derékszögben kellett volna kanyarodni mégis elővettem és remekül működött. A jobb térdemmel működésbe hoztam, felemelte a talpat és én a két kezemmel az anyagot átfordigattam, majd szépen eligazgattam és  a talpat újra ráeresztettem. 

3. Mobil asztal

Persze nem ez a becsületes neve, de remekül megnagyobbítja a gép saját magasságában az asztalt, ezáltal sokkal gördülékenyebben továbbítható az éppen varrás alatt lévő darab. 


És még pár dolog kép nélkül ami nagyon tetszik. 

-a gép tűje és a teste közötti extra széles hely /a takarónál kétszer ekkora is lehetett volna/

-automata szálelvágó, ami egy gombnyomásra vágja az alsó és felső szálat és az anyagot arrébb helyezve már is folytatni lehet a varrást.

-tűbefűző /sajnos néha szükséges már/

-egy helyben elvarrás /főleg díszítéseknél, tűzésnél nagyon hasznos/

-tűpozicionáló, amit beállíthatunk úgy hogy ha abbahagyjuk a varrást /mondjuk egy oldal alján/ a tű alsó pozícióban maradjon, így ha a talpat felemeljük nem csúszik el a varratunk, onnan folytatjuk ahol abbahagytuk.

-alsó szál csévélő /ami mondjuk a régi gépen is volt, csak kicsit kezdetlegesebb/
és még sorolhatnám azt a sok tudást amit belegyömöszöltek ebbe a gépbe.

Nagyon szeretem! A másikkal is szerettem varrni, sok szép dolgot készítettem vele, de ezzel valahogy sokkal pontosabban szebben tudok varrni.

Mindenkinek békés megemlékezést kívánok!

€dit

1 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon jól hangzik! Milyen géped van?
Alig várom, hogy lássuk végre a végeredményt! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...