2011. december 5., hétfő

Az első igazi .....

bélelt neszeszerem elkészült, méghozzá méteres cipzárral. Mindkettőtől féltem /mármint a béleléstől és a méteres cipzártól/ mert még ilyet sose varrtam neszibe. De nagyon megszerettem őket.


Az a baj hogy nagyon sok mindenbe beleszeret az ember. Ha hétfőn Judynál és szerdán  Leenél szétnézek mindig legalább 2-3 dolog megtetszik amit előbb utóbb meg szeretnék valósítani. Csak sajnos kevés az idő rá!


Tehát most a neszi:
Először is megtűztem az anyagot mindenféle szép mintával. Egy egész kavicsbányát rávarrogattam, majd szabtam az anyagot méretre.


Ezután a méteres cipzárat felvarrtam a színe anyagra úgy hogy a végén 1-1 cm-t elhagytam.


Majd a bélés anyagot is hozzávarrtam szintén a végét kihagyva.


Ezután a bélést hátrafordítva a színét hozzárögzítettem a cipzárhoz.



A cipzárkocsit felraktam, íme: és félig behúzva hagyva visszafordítottam az egészet a visszájára.


Összevarrtam a neszi alját és oldalát, színére fordítva a bélés anyag széleit is, de az alján hagytam egy lyukat kifordítani.





A négy sarkot 2 cm-nél bevarrtam és levágtam hogy legyen egy kis szélessége is.



Színére fordítva a bélésen a lyukat láthatatlan öltéssel bevarrtam.



Nekem nagyon tetszik. Karira varrok még párat, apró ajándékoknak tökéletes!




6 megjegyzés:

Csitri írta...

Edit, ezek gyönyörűek! Alig várom, hogy a végére érjek a karácsonyi terítőkavalkádnak, hogy legyen időm ilyesmire is!

kereni írta...

Nekem is nagyon tetszenek. Nagyon jó a tűzésed. Remélem a két ünnep között nekem is lesz időm gyakorolni.

erikastyle írta...

Fú, nagyon ügyes és szépek! :)))) Én még bajlódok evvel a technikával, (tűzések) de hamarosan szerintem bele vettem magam! :))))

Sue Daurio írta...

that is beautiful!

Kaccat írta...

nagyon klassz lett!
A kavicsok számomra mumusok, sosem arra gurulnak amerre én akarom :D ezért inkább nem is gyakorolom, így meg ugye sosem fog menni :D de komolyan szerintem a tanultakból ez a legnehezebb, pedig ez tűnik a legkönnyebbnek...

Pat Merkle írta...

These are great!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...