2011. december 11., vasárnap

Újratervezés

mondtam magamban és kezdtem variálni a méreteket, színeket, blokkokat.
Történt ugyanis, hogy korábban Loncinál láttam meg ezt a terítőt, aki kérésemre elküldte nekem a rajzát.


Karácsonyi ajándék gyanánt /de nem karácsonyi színekben/ nekifogtam tehát!
4,5 cm-es csíkokat vágtam 4 színű anyagból.


Majd egyszerű kunyhó szerű blokkokat varrtam össze és a két sötétebb színnel szegélyeztem.



Egy apró bökkenő, hogy a kész méret 6 cm-rel szélesebb lett mint az asztal amire szántam. /ugyan is azt csak utána mértem meg :)/. Így esett, hogy sebtében újraterveztem és varrtam egy kisebbet. Mivel a blokkok 1 sorral keskenyebbek, a színeket is variálni kellett így a formát is tehát egy teljesen másmilyen terítő lett a végeredmény!


Szerintem ez is nagyon jó lett!




Így most van egy 46 x  63 cm-es terítőm ELADÓ!
Ha szeretnéd magadnak, vagy ajándékba valakinek csapj le rá egy privát e-mailben!



10 megjegyzés:

Kaccat írta...

Jajj nagyon szép mind a kettő!
Irigykedem, mert én még mindig csak gondolkozom a varráson :D
Ma kicsit rendet raktam a varrós szobába, hátha jobban lesz kedvem ott lenni :D

Ábrahámné Éva írta...

Nagyon szép ,köszönöm a leírását.

Borga írta...

Mindkettő nagyon szép!Tetszik ez a színösszeállítás!

Kata írta...

Gyönyörű lett mindkettő!

Denise :) írta...

Beautiful! They are both quite gorgeous! :)

Katyi írta...

Nagggyon szépek! Ezek pont az én színeim!

Unknown írta...

Nagyon szép lettek a terítők! Nagyon ügyes vagy! Hmmm mikor tudok majd én ilyet varrni? Karácsonyi terítőt akarok varrni, de nem tudom, hogy hogy kezdjek hozzá. Tudnál segíteni? Vagy esetleg valami egyszerű mintát tudnál küldeni? Köszi.

noga quilts írta...

Beautiful! Congratulations!

Névtelen írta...

Nagyon jók lettek! Kedvet kaptam rá,hogy meg csináljam,köszi a leírást is mellé! Tanuló vagyok,de nem kezdő.Így az az érzésem,meg tudom csinálni.

Edina írta...

Szia:)
Kukucskáljál be hozzám...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...