2011. december 1., csütörtök

Játék, sorsolás!

Sajnos nem tudom teljes mértékben lementeni a véletlen számgenerátor által adott képet, de lehetőségimhez mérten kimásoltam a végeredményt: E szerint a nyertes:
 Kántorné Szilvi, Gratulálok! 
Mindenkinek köszönöm a jelentkezést és a sok kommentet!




Igaz Random Number
Generator 

Max
:  
27
Powered by RANDOM.ORG
A nyeremény egyik fele ismert ugye, íme









Amivel pedig telerakom ezt a tárolót az egy tálca saját készítésű mézeskalács. /tálca nélkül :)/



Amikor először megláttam egy ilyen tárolót Timinél a tűzős tanfolyamon, már akkor tudtam, hogy kell nekem egy ilyen. A varrógép mellett nagy szükség van rá a cérnáknak és más hulladéknak. Aztán az elkészítésre már Naposnál találtam rá és most én is megosztom mindenkivel az én verziómat!



20 x 40 cm darabokból, kell egy külső anyag, egy belső, flíz és egy háttér a tűzés miatt. Szine + flíz + háttér anyagból szendvicset készítünk, és tetszés szerint megtűzzük.


Majd a belső anyaggal színével összefordítjuk és a hosszabbik oldalon levarrjuk.
Ezután függőleges tengely mentén /ezt jó bonyolultan írtam/ félbehajtjuk és körbe összevarrjuk. A bélés anyag alján hagyunk kb. 10 cm-t a kifordításhoz.

A négy sarkot háromszögben levarrjuk, majd kivágjuk hogy legyen szélessége a tárolónak.


Kifordítjuk, és a 10 centis nyílást kézzel összevarrjuk.
Remélem érthető volt.




6 megjegyzés:

Renus művei írta...

Sajnos megint nem én nyertem!Gratulálok azért a szerencsésnek!

Kemiviki írta...

Gratulálok a nyertesnek!:)

Kántorné Szilvi írta...

Kedves Edit!

Óriási érzés itt látni a nevem a nyertesek között!
Először nem akartam hinni a szememnek!!!
Tényleg én vagyok a nyertes?
Köszönöm még egyszer a játék lehetőségét is!
Kaszilva

Denise :) írta...

Gratulálunk Kántorné! Milyen szép nyerni! :)

Kata írta...

Gratulálok a szerencsés nyertesnek!

inga írta...

Gratu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...