2012. május 19., szombat

Bloggers Quilt Festival

Még  ősszel készítettem ezt a paplant a Fiamnak, aki fél évre Amerikába utazott dolgozni. Gondoltam elkészítem a kedvenc telefonjának mását egy takaróban, s ezt elviheti magával a nagy útra. Ha használja, látja, mindig eszébe jutunk majd mi, a Családja.




Mérete: 140 x 210 cm. Az ikonokat ragasztóspray-val a helyére illesztettem és körbe applikáltam, így került fel mind a 20 db az alapra.


200 g-os flízzel béleltem, hogy pihe-puha vastag legyen.


Az ikonok körül összetűztem a szendvicset, a hátlapra mi is kerülhetett volna mint a "márkajelzés".



Így lett egyedi mind kivitelében, mind méretében. 

Készült hozzá még egy két kiegészítő is.

Sok érdekes és inspiráló projektet láthatsz, ha ellátogatsz Amy blogjára a tavaszi quilt fesztiválra, ahol a világ minden tájáról láthatsz csodaszép munkákat!

Köszönjük a lehetőséget Amy! 
Thank You Amy!


Amy's Creative Side



15 megjegyzés:

Kati from Kati's Quilting írta...

Nagyon jo lett a takaro, otletes, hogy ezt csinaltad. Nalunk is lehet kapni iPhone-t:) Az ikonokat nyomtattad, vagy milyen eljarassal keszultek? Orulok, hogy Te is reszt veszel a Blogger's Quilt Festival-on!

CitricSugar írta...

Very cool, very fun!

Martha írta...

Love your quilt! It's so clever -- I wish I had thought of this :)

Mary on Lake Pulaski írta...

That is a great quilt! Thanks for sharing,

carol fun írta...

Very clever! I've never seen anything like this one -- and it is a great idea!

Ilumilu írta...

Nagyon jól néz ki, csodálatos, egyedi ötlet!!! Nagyon ügyes vagy!!! :))

Martine Kuciel írta...

totalement connectée ,très original ,félicitations

salamanda írta...

Brilliant phone quilt

Sherri ~ daintytime írta...

Woa! Wild entry. You can snuggle up with this quilt and play Angry Birds!

Ági írta...

Klassz a takaró!

Díjat küldtünk, nézz be hozzánk.
Ági

Susan írta...

This is way too cool! Nicely done :)

Kristy QP írta...

Awesome quilt! That a clever idea!

Rachel írta...

What a rad iPhone quilt!

tusen írta...

hehe, clever and fun idea :)

Eileen írta...

what a super fun quilt!! hubby, sonny and daughter would love it, too. thanks for sharing and have a great day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...