2012. május 18., péntek

Fúzió, avagy a technikák kavalkádja


A tanfolyam 2. napján Ági a következőket  tanítgatta nekünk:

Előre kiválasztott, színben egymással harmonizáló anyagokból szabadon szabással csíkokat varrtunk össze. 
 A cél az volt, hogy megmutassa mennyi különböző technikát használhatunk egyetlen művön belül, kezdve a szabással és befejezve az organza égetéssel. Amikor hazatértem az enyém így nézet ki. Célom az volt, hogy ott mindenfélét kipróbáljak az adott darabon, aztán majd egymagam otthon befejezem.



A terem minden pontját kihasználtuk. Ment a válogatás, tervezgetés.


Én már az elején megtűztem egy-két csíkot, hogy a kivágott darabokkal a tűzést más helyre át tudjam vinni.


Aztán otthon folytattam a béleléssel és a hátlapozással, majd még több csíkot megtűztem. Így nagyon plasztikus lett a végeredmény.



Különböző formákat vágtunk ki és helyeztünk át. Én negyedköröket rakosgattam. Ezen a darabon jól látszik, hogy piéket készítettem az egyik csíkba. Ezt ikertűvel és piéző talppal lehet megtenni.


A csíkok között volt olyan is ami fölé organzát raktunk, ezzel megváltoztatva az eredeti színt. Gazdagon megtűzve a végén az organzát ki lehet itt-ott égetni  pákával.


A kivágott darabokat visszaaplikátuk egy másik helyre. 


Az enyém ilyen lett. Az igazat megvallva nagyon sokszínűnek találom. Már sok  mindent másképp csinálnék, de elsőre nem rossz.


És a többi gyönyörűséges munka.  Mind szép valamiért. 

Összességében nagyon tetszik az egész. Mivel alapjában a modern dolgokat keresem és készítem, ez közéjük tartozik.



4 megjegyzés:

Csitri írta...

Na most sajnálom igazán, hogy nem tudtam elmenni! Úgy látom, te már profi vagy, nagyon szép dolgokat készítettetek!!

Kaccat írta...

azta, de ügyes vagy!
kicsit irigykedem, hogy már kész vagy vele :-)
szerintem nincs olyan munka, ami utána az ember lánya valamit ne csinálna másképp :D ebben ez jó, tudod, hogy legközelebb milyet akarsz:-)
Elsőre pedig csúcs szuper!

Éva írta...

Nagyon jól néz ki! Nagyon ügyesek vagytok, ahogy nézem a többieké is nagyon szép! Mit nem adnék ha tudnám ezt a technikát csinálni. Annyira tetszik, és nagyon jó alapanyagotok volt ahogy nézem. Nagyon tetszik az a szép szines csíkos darabok ott a földön.

Álomjáró-Bozsomati írta...

Húúú. Nagyon tetszik! A technika is és nekem a munkád is! Szeretem ezeket a színeket! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...