2012. május 6., vasárnap

Tavaszi tűző tanfolyam

Folytatva az ősszel elkezdett tanulmányainkat, most is "beültünk a varrógépek mögé", hogy újra magunkba szívjunk rengeteg okos dolgot a szabad gépi tűzésről. Lelkes tanítónk Ági segítségével először csak papírra rajzolgattunk, majd a géppel is megpróbáltuk előállítani a korábban papírra vetett szebbnél szebb mintákat. Íme néhány közülük:


A mester és tanítványai!


Először tollaztunk. Elsődleges és másodlagos mintákat gyakoroltunk, valamint egy pontból való kiindulást.


Egyik kedvencem volt a csigavonalból kiinduló "fatörzs" vagy "pávaszem", ki minek nézi! :)


Ezen egy kis csigavonal gyakorlás /hát ez nem nagyon ment/ levelek, tincsek. Nagyon jól mutat, de nehéz /legalább is nekem/


A sok kanyar után egy kis geometria!


Ez a minta jól mutat, de  kicsit szabályos lett :)!


Még a végére egy kis indázás. Sok okosságot tanultunk, rengeteg elsődleges és másodlagos mintát láttunk. Most már csak mindenkinek kitartásra és gyakorlásra van szüksége, hogy egyre profibbakká váljon. Nagyon jó hangulatú nap volt az első. / a másodikról hamarosan beszámolok/.

 A helyszínt az Algyői Faluház biztosította. 



6 megjegyzés:

Kaccat írta...

wow nagyon szépeket tűztél!
a pávaszemek nagyon jól mennek! meg a csigavonalból kiinduló minták is!
én ma leültem gyakorolni, de elég hamar feladtam :D bár őszintén még mindig fáradt vagyok :D

The Nifty Stitcher írta...

Edit, your quilting is wonderful!!!! Looks like a great class - I would love to learn how to quilt feathers like in the first photo.

Cicvarek írta...

Fantasztikusan jók lettek!!!
Örülök, hogy ott lehettem veletek, nagyon-nagyon jó kis hétvége volt, köszönöm/köszönjük a szervezést. :-)

Ábrahámné Éva írta...

Húúúúúúúú Editke !
Ez szuper nagyon ügyes voltál ,mind mindig neked nagyon jól megy már !
Biztos vagyok benne hogy a gyakorlat nagyon sokat számít!

Danih03 írta...

Your FMQ looks awesome!

Medora írta...

Szépek a kanyargóid! Ilyen profi géped van? Picit irigyellek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...