2012. május 15., kedd

FMQ Challeng májusi feladat

Igen érdekes a májusi feladat. Számomra legalább is. Ez a két elem, nagyon szuper, modern mintájú darabok tűzésére. Nekem a geometrikus jobban tetszik, de mindkettő nagyon élvezetes munka volt és látványos lett a végeredmény. 


Tulajdonképpen az a legjobb benne, hogy egyáltalán nem kell hasonlítania semmire. Nem kell előre rajzolni, csak a fő irányvonalat kell meghatározni, és rajzolni a tűvel a girbegurba vonalakat. Arra haladunk vele, és akkora méretben amekkorában szükségünk van rá. Nekem itt térkitöltésre kellett egy viszonylag sűrű minta.


A másik egy gyakorló darab. Szintén igazi szabad mozgású tűzés. Lehetne még fokozni pár + dologgal pl: létrehozni benne csak párhuzamos részeket és úgy kialakítani csoportokat. Ez már utólag jutott eszembe, ahogy nézegettem a képet. Milyen igaz az, hogy félkész műveket érdemes lefényképezni több variációban /ezt blokkoknál már kipróbáltam/ és a kép alapján dönteni, hogyan is tovább mert a képen teljesen másképpen látszódnak dolgok mint élőben. Tűzésnél még nem próbáltam, mivel ha elkezdek egy fajta mintát nem biztos hogy adott darabon belül érdemes nagyot váltani,  de a képek láttán újabb ötletek jönnek a következő próbálkozáshoz! 


3 megjegyzés:

Ábrahámné Éva írta...

Nagyon jóóóóóóóó!Szép! Ügyes vagy !

Kaccat írta...

a geometriai tényleg jó!

inecsg írta...

ez nekem is nagyon tetszik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...