2012. szeptember 7., péntek

Az alkotás első lépése...

az, amikor kigondoljuk mit is szeretnék csinálni. Nos ezt én már vagy fél éve kigondoltam, csak akadt közben több probléma, ami mostanra kezd elhárulni. Úgy hogy lassan nekifogok egy Op-art stílusú darabnak. Az anyagokat már régen megvettem hozzá /több mint fél éve :)/ be is avattam már. Még egy kis számolgatás  /mert elég szűkös a keret/, hogyan is lesz gazdaságos és aztán nekilátok. Ami nehezíti még a dolgot, hogy a minta amerikai, így a mértékegysége inch-ben van megadva. Először elkezdtem átszámolgatni, de végül rájöttem, hogy egész pontosan nem fog stimmelni centiben. Tehát marad az eredeti verzió.


Ebből a két színből lesz....


és ebből a könyvből választottam. Pontos leírás ugyan nincsen, de a képről remélem sikerül megcsinálni, végül is már varrtam egy Vasarelyt régebben.

A shopban minden cipzár 30 % engedménnyel kapható szeptember 30-ig.
Itt megnézheted a kínálatot: Editfoltshop



3 megjegyzés:

Denise :) írta...

Ha valaki tudja kitalálni, hogyan lehet a paplan mindössze egy képet, akkor az adott személy, Edit! Próbálok kiszámításához mérések több nyelven és különböző lépésekben kemény. Alig várom, hogy mit kapsz kitaláltam! :)

Denise :) írta...

Google translate hagy egy kis kívánnivalót maga után! :)

Ábrahámné Éva írta...

Biztos szuper lesz !Nekem is nagyon tetszik ez a technika!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...