2012. szeptember 14., péntek

Szabás inch-es vonalzó nélkül

Sajnos minden hiába, nem sikerült szereznem inch-es beosztású vonalzót. De mivel a találékonyságáról méltán híres a magyar ember, nem estem kétségbe,  a vágólap túloldalán van inch-es beosztás, jobb híján kiszabtam annak a segítségével. Az előzetes számítások szerint mindkét színből 76 x 149,5 cm anyag kellett. Mivel 150 cm-t vettem anno a sárga anyagból elég necces volt, hogy elég lesz-e?


A végén ennyi maradt: :)


A két színt együtt szabtam, hogy egyformák legyenek a csíkok. Szerintem ennél a mintánál nagyon lényeges, hogy 1 mm eltérés se legyen.


Aztán a színeket szétszedtem, és kétféle összeállításban összeszerkeztettem. Most itt tartok, jöhet a varrás.



A második felszabás már nehezebb lesz a sok varrásráhagyás miatt ami megvastagítja az anyagot. Remélem azért pontosan ki tudom majd vágni.

A shopba új hímzőcérnák érkeztek és újra van hímzésalátét!


Nézz szét a kínálatban!


1 megjegyzés:

Ági írta...

Budapesten nagyobb foltos dolgokkal foglalkozó üzletekben biztosan lehet beszerezni inch-es vonalzót. Érdemes, mert alapkellék!! Nagyon sok minta ezzel sokkal egyszerűbben szabható.
Ági

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...