2012. szeptember 17., hétfő

Csíkok, csíkok és csíkok mindenütt

Ez a látkép fogadta a varrószobámban azt aki betévedt. Amikor ugyanis elkezdtem szabni a hozzávalókat a legkisebb volt a 3/4 inch-es a legnagyobb a 2, 3/4 inch-es csík. Mindkét színből 35 db. Nagyon vigyáztam hogy sorban egymás után maradjanak mert mindegyik más méretű. Kirakosgattam és összevarrtam a palettákat. Íme így néznek ki.


Itt még nagyvasalás előtt, ugyanis kettesével varrtam össze és vasalgattam szét majd a végén meggőzöltem és  úgy lapítottam simára.
Két ellentétes összetételű 80 x 120 cm nagy csíkocskám lett.


Összevarrva a legkisebb egységből 1/4 inch maradt /kb. 7 mm./

Most egy nehezebb mutatvány jön, mert keresztbe is fel kell szabni, /sima centis vonalzóval / amitől kicsit parázok, hogy biztos egyformák legyenek. 

Közben a hétvégén beleszerettem egy boleróba és elkezdtem kötni. De még az e havi FMQ feladatom sincs kész, sőt még bele sem kezdtem :(


2 megjegyzés:

Neon Rider írta...

most találtam a blogodra. tetszik. feliratkoztam.

http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/

puszi

Kaccat írta...

Én nagyon drukkolok neked!
(bevallom, én az egyszerűbb irányba mentem volna, hogy az inch-et cm-ként kezelem..., az arányok megmaradnak, csak a méretek változnak, de csodállak amiért képes vagy ennyit számolni, és ennyire precíz tudsz lenni!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...