2012. szeptember 25., kedd

FMQ Challenge szeptember

Az e havi feladat nem volt túl könnyű, nem is élveztem annyira mert nem a szabad mozgásról, inkább a másolásról szólt. Nem valószínű hogy ezt a technikát használni fogom. A minta egyébként szép és biztos egy nagy takaró szuperul mutatna ilyen tűzéssel.
Tehát az alapmintát először átmásoltam egy himzésalátétre. Majd szendvicset készítettem, tetejére a mintával.



Ezután a minta alapján letűztem. Nem sikerült mindig pontosan a vonalon haladni, ezért szeretem jobban a szabad tűzést, mert ha éppen nem arra megyek amerre először elgondoltam /illetve kellene/ akkor szépen "újratervezés" és megyek másfelé, de mindig szabadon. Hát itt, mivel a séma adott volt csak arra tudtam menni amerre a rajz vitt, néha vannak dupla vonalkák. :)


Mondjuk el tudnám képzelni ezt a mintát, monofil cérnával varrva egy gyönyörű hófehér anyagon. ::: :) Amikor készen volt az alátétet kiszaggattam a mintából.


A végeredmény nem is lett olyan rossz! :)

A minta innen letölthető: minta

Próbáljátok ki Ti is! Rajta, tűzésre fel!

Himzésalátét kapható nálam a Shopban, és mér ezen a héten tart a cipzár akció!



3 megjegyzés:

Denise :) írta...

Lovely! The paper bits would drive me crazy, though!! :)

Ábrahámné Éva írta...

Gyönyörű lett!
Neked minden nap tűzni kellene annyira érted!

Angie in SoCal írta...

Beautiful work, Edit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...