2011. január 10., hétfő

Konyhai dísz /edényfogó/

A sikeren felbuzdulva gyorsan kiszabtam egy másik érdekes mintát.
Mivel ebből az anyagból több szint is vettem ezért most másképpen kombináltam.


A három csíkot összevarrtam, és kiszabtam belőlük az egyforma méretű oszlopokat.





Majd ezeket eltolva 1 kockányival, összevarrtam. 



Az alját és a tetejét egyenesre vágtam és egy ellenkező színű csíkot varrtam rájuk. Majd újra ellenkező színnel négyzetet csináltam belőle.

















Kiszabtam a flizt, és a hátlapot, valamint a szegélyeket.
Ezután a három részt összeférceltem és letűztem. 
Következett a rettegett szegélyek rávarrása.  Jobban sikerült mint az előző, bár a végén azért ezt sem úsztam meg bontás nélkül, mert a szegélyt egy pár helyen nem fedte a varrás.




Szerintem ez még szebb lett mint az előző. Bár ez könnyebb minta volt szerintem.

Az illesztések is szépek lettek.





Neked hogy tetszik?  Ha elkészítetted, légyszi jelentkezz!

Szakavatott patchworkösök véleményét és tanácsait is szívesen venném!

Edit

4 megjegyzés:

F.Gina írta...

Szép és pontos munka, viszont az anyag nem az igazi, használj inkább tiszta pamutot, ez a pakisztáni inkább csak bélésnek jó :)))
Ilyen pontos varrás megérdemelné :)))

Editfolt írta...

Igen, én is tudom, hogy nem a legjobb anyag, de kezdésnek nem akartam nagyon drágát venni. De most már bátrabban vásárolok. Hátha akkor könnyebb is lesz és szebb is.
Köszönöm a dicséretet!

F.Gina írta...

:)))
Nem tudom, Makón milyen az anyagvásárlási lehetőség, érdemes időként szétnézni a http://www.foltvarras.eu/-n, ők a "Hunyadi utcai fiúk" a linklistámon. Küldenek házhoz is, náluk a legolcsóbb az amerikai anyag, hihetetlen választékkal, 1500/m, és rengeteg német anyaguk van, 140 cm széles, 1100 körül.
Varrjál szépeket, én meg jövök gyönyörködni :))

Editfolt írta...

Igen, ha megyek Pestre feltétlenül elmegyek oda, már e-mailoztam velük. Az anyag nagyon fontos, nagyon sok munkánál egy színből kell sok árnyalat. Nekem főleg azok tetszenek, amiben a színekkel lehet játszani és modernebb mintájúak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...