2011. január 2., vasárnap

Az első napok


Karácsonykor ihletem támadt a patchwork-re. Van varrógépem, anyagdarabjaim, kézügyességem és elképzelésem. A többit be kell szerezni. De mi is az?
Először is elmentem a könyvtárba egy pár könyvért és nézelődtem a neten.
A könyvtárban mindjárt sikerrel jártam és a két ünnep közére meg lett az olvasni valóm. 


Nagyon hasznos dolgokat tudtam meg. El kezdtem beszerezni a szerszámokat. Ill. kerestem hozzánk közeli boltot ahol mindezt meg tudom venni jó pénzért. Sikerült is és bevásároltam a szerszámokat.


Mivel varrógépem az régről van /igaz már vagy 10 éve nem használtam/ így már a szerszámok terén nagyjából végeztem. Elvittem hát a gépet egy szervízbe, hogy működőképessé tegyék és szerdán készen is lesz.


Az ünnepek miatt most boltot nem lehet nyitva találni, ezért az anyagok beszerzése még hátra van és kezdődhet a munka.

 Már nagyon várom!

4 megjegyzés:

Limara írta...

Nagyon jó kis hobby, gratulálok! A húgom műveli vagy művelte magas szinten nálunk!:) Sok sikert a hobbyhoz és a blogíráshoz is!:)

Timi és Chris írta...

http://timi-chris-in-bergen.blogspot.com/
Ez a mi blogunk a norvegiai eletrol. Ha szeretned, tudok kuldeni ra nektek meghivot. Az en blogom viszont nem nyitott, hanem meghivos:-)

Rozsánné Éva írta...

szia Edit!örülök, hogy már így elhaladtál!de annak nem ,hogy norvégból kell megtudnom-indítottál egy blogot ! :( A jövőhéten hétfőn benn vagyok az üzletben-várlak!

Editfolt írta...

KÖSZÖNÖM SZÉPEN A BIZTATÁST, IGYEKEZNI FOGOK!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...