2011. január 20., csütörtök

Vasarely takaró /tutorial/

Mivel egyfolytában azt hallgatom, "az én takaróm mikor csinálod?" ezért a sikereken felbuzdulva eldöntöttem, hogy a következő munkám a vasarely takaró lesz. A mintát és a leírást a neten találtam.
Szép anyagokat kaptam hozzá, tehát indulhat a munka.

Elővettem hát a mintát.


140 cm-es anyagból 2-2 métert vettem, két színből. Mindkettőből kiszabtam 8-8 db 6,5, 5,5, 4,5, 3,5,  cm széles csíkot /varrásráhagyással együtt/. 
Ezután színével összefordítva összevarrtam az egyenlő szélességűeket.



Mivel az előző munkánál megtapasztaltam mi van ha nem vasalok minden varrás után, ezért most rögtön minden csíkot gondosan szétvasaltam.



Ez nem egy túl bonyolult minta, inkább sokat és pontosan kell varrni. Én soha senkitől nem tanultam varrni. Eddig kicsi darabokat varrtam össze ami 4-5 cm egyenes varrást jelentett. Most viszont itt a csíkokat 140 hosszan kell varrni ezért a gépemre egy szamárvezető csíkot ragasztottam, hogy biztosan mindenhol ugyan annyi legyen a tűtől az anyag széle.


Sajnos a cérnám nagyon hamar elfogyott /nem vettem eleget/, de majd holnap folytatom....


Edit

4 megjegyzés:

F.Gina írta...

Nagyon szép és mutatós lesz, csak egy dologra vigyázz : felváltva indítsd a varrást, az egyik csíkpárt fentről varrd, a másikat lentről, aztán ha már több csíkod van, akkor is hol fent, hol lent illeszd, különben egy szivárvány-szerű ív lesz a végeredmény. Pláne, hogy széltében szabtad az anyagot, és úgy jobban nyúlik.
Remélem, érthető volt amit írtam, és nem veszed zokon a kéretlen jótanácsot :))

Editfolt írta...

Szia Gina

Köszi a tanácsot. Minden ilyet szívesen veszek.
Edit

Álomjáró-Bozsomati írta...

Na meg is találtam amit kerestem! :-) Köszönöm!

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon szemezek ezzel a takaróval. Neki is vágnék...
Még egy kérdésem lenne. A méretek (6,5 cm) már varrásráhagyással együtt van v. még erre jön a varrásráhagyás? Köszönöm Előre is!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...