2011. január 22., szombat

Vasarely takaró alakulóban /tutorial/

Vettem még pár gombolyag cérnát mert kell még jó pár métert varrni.
Az egyforma széles anyagok összevarrása után két csíkot készítettem a következő sorrendben. Az egyiket a sötét vastag csíkkal kezdtem a másikat a másik oldalról a világossal. Képen talán érthetőbb.

















Mindkét fajta csíkból 4-4 db lett.
 A vasalás mindig megtörtént a varrások után. Nagyon jó dolog ez a szamárvezető a gépen. Pontosan minden csík akkora amekkorának lennie kell.


Ezután újra szétszabtam az egészet. A család elég furcsán nézett rám de hát ez következik.
24 x 6,5. 24 x 5,5, 24 x 4,5, 24 x 3,5 cm csíkokat vágtam mindkét fajta csíkból.




Tehát így kupacokban álltak a csíkok nemsokára. Ezután két fajta blokkot kell összevarrni. Az egyiket a piros nagy kockával kezdődővel felváltva kell varrni, minden méretű csíkból egy ilyen egy olyan, a másikat a kicsivel kell kezdeni.





Mindkettőből 12 db, tehát a végére összesen 4 sorban és 6 oszlopban 24 blokkot kell kapni.



Már kettő készen van.
Egy blokk 28 x 28 cm kell hogy legyen és láss csodát annyi is. /hála a pontos varrásnak és a szamárvezetőnek/.

Remélem te is kedvet kaptál hozzá! Jó varrogatást!

Edit

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...