2011. január 4., kedd

Tervezgetés II.

Amikor az ember belekezd valamibe, tele van tervekkel.
Így vagyok ezzel én is, zsong a fejem a sok tervtől, mintától, mérettől.
Ma is papírra vetettem egyet aminek külön története van.
Íme a blokk terv:



Története pedig: Ahogy nézegetem a patchwork-ös  könyveket, képeket természetesen a család is felbuzdult. Mindenki kinézett valami jó kis mintát magának, és beadta az igényét a neki tetsző dologra.
A kisebb fiam mindjárt egy vasarely mintát választott, és egy jó nagy ágytakarót szeretne.
Nesze neked Édesanya. Kellett neked nyilvánosan álmodozni egy új hobbyról!
Olyan ez mintha a szakács tanuló először a Dobos tortát akarná elkészíteni.


Varrásból van némi tudományom, amikor a fiaim kicsik voltak sok minden készült nekik. De ez ugye nem most volt. Mivel évekig számolós tűgobelint varrogattam, talán a logikám és a precízségem is meg van. De azért egyből nem merek nekifogni ilyen bonyolult és nagy munkának. Fejben már megterveztem, össze is varrtam, már csak a tettek mezejére kell lépnem. Azért nem ez lesz az első munkám.

Na, de legalább a mintát megterveztem és kiszámoltam a hozzá szükséges anyagmennyiséget. Az se volt könnyű és így úgy látszik mintha elkezdtem volna. 
Aztán majd szépen lassan bele is fogok.

Varrj velem te is!

Edit

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...